Wsparcie dla Akademickich Centrów Medycznych

W swoim artykule na temat wsparcia dla akademickich centrów medycznych, Iglehart (wydanie z 22 lipca) wydaje się opisywać kwestię zróżnicowania płatności Medicare za szkolenie w miejscu zamieszkania jako konflikt między państwami, z New York broniąc obecnej polityki, a Kalifornia i Teksas promują zmianę . W rzeczywistości nie jest to kwestia Nowego Jorku w stosunku do Kalifornii i Teksasu. Według analizy przeprowadzonej przez Centrum Ekonomii i Badań Zdrowia w Greater Greater York York Association, które opierało się na danych z Minimum Data Data Administration Ministerstwa Finansów z 1996 r., Wysokie płatności na mieszkańca są odbierane przez szpitale prawie w każdym stanie, w tym Kalifornia i Teksas. Ponadto, gdy te płatności są korygowane o regionalne różnice w kosztach utrzymania, stosując indeks płac dla roku podatkowego 1999 do całkowitej kwoty na osobę (ponieważ praktycznie wszystkie koszty są kosztami pracy), nie ma nowojorskich szpitali wśród 10 najlepszych w odniesieniu do płatności za rezydenta. Zamiast tego duże szpitale dydaktyczne z najwyższymi opłatami za szkolenie na pobyt stały znajdują się w stanach Tennessee, Wisconsin, Arkansas, Missouri, Północnej Karolinie, Luizjanie i Kalifornii.
Kenneth E. Raske, MS
Greater New York Hospital Association, Nowy Jork, NY 10019
Odniesienie1. Iglehart JK. Wsparcie dla akademickich ośrodków medycznych: przegląd ustawy o zrównoważonym budżecie z 1997 r. N Engl J Med 1999; 341: 299-304
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Jako mieszkaniec jednego z największych szpitali klinicznych w Nowym Jorku zauważyłem ostatnio panikę ze strony kierownictwa w odpowiedzi na malejące poparcie rządowe dla akademickich ośrodków medycznych i wykształcenie medyczne. Niezdolność liderów medycyny akademickiej do odpowiedniego informowania o powadze finansowych zagrożeń dla misji ich szpitali wydaje się wynikać z połączenia arogancji i rezygnacji. Przywódcy ci początkowo uważali medycynę akademicką za zbyt istotną, aby ją wypatroszyć nawet najbardziej nieuprzejmy prawodawca, a teraz ta postawa została zastąpiona równie nieskuteczną kolejnością apeli do Kongresu o zwiększenie finansowania.
Korzystna zmiana mogłaby być bardziej prawdopodobna, gdyby medycyna akademicka była bardziej konkretna i racjonalna w stosunku do jej potrzeb. Ponieważ prawodawcy i administratorzy programów uprawnień traktują ze sceptycyzmem alarmistyczne apele akademickich liderów medycznych i niechętnie zwiększają zwroty kosztów do szpitali w celu zrekompensowania zmniejszonych płatności przez prywatnych płatników, szpitale mogą potrzebować poprosić o mniejsze kwoty, które są specjalnie przeznaczone dla absolwentów. Edukacja medyczna. Żądanie 150 000 USD na mieszkańca może być uzasadnione. Kwota tej wielkości byłaby wystarczająca nie tylko do płacenia mieszkańcom, ale także do zapewnienia hojnego finansowania powiązanych działań edukacyjnych. Struktury administracyjne całkowicie odmienne od tych związanych ze zwrotem kosztów opieki klinicznej mogłyby zostać stworzone w celu przekazywania funduszy na szkolenia stacjonarne z agencji federalnych bezpośrednio do dyrektorów poszczególnych programów rezydencyjnych. Zapewniłoby to, że skromne środki na kształcenie medyczne absolwentów nie zostaną utracone w ogromnym budżecie operacyjnym typowego szpitala akademickiego.
Planiści mogą również chcieć rozważyć, czy wszystkie obecne programy szkolenia rezydentnego muszą być wspierane przez taki odświeżony system Być może uda się stworzyć konkurencyjny proces, w którym tylko konkretne programy rezydencyjne w określonych instytucjach o doskonałych zdolnościach i placówkach do szkolenia podstawowej opieki zdrowotnej lub lekarzy specjalistów będą skuteczne w uzyskaniu długoterminowych federalnych dotacji na szkolenia. Oparty na opiniach proces dyssursów grantowych wzorowany na tym używanym przez National Institutes of Health może uspokoić decydentów o integralności systemu.
Murad Alam, MD
Columbia University College of Physicians and Surgeons, Nowy Jork, NY 10032
Odpowiedź
Pan Iglehart odpowiada:
Do redakcji: Trwa dyskusja na temat rekonfiguracji polityki federalnej w zakresie edukacji medycznej absolwentów, ale Kongres wprowadził pierwszy krok w ustawie o zrównoważonym obniżeniu budżetu z 1999 roku, zmniejszając zróżnicowanie płatności Medicare w szpitalach klinicznych. Pan Raske twierdzi, że źle zinterpretowałem tę odmianę jako kwestię Nowego Jorku przeciw Kalifornii i Teksasowi . Ale z pewnością to widzą członkowie Kongresu z dwóch ostatnich stanów. W każdym przypadku zwycięzcy i przegrani wśród szpitali klinicznych byli praktycznie w każdym stanie.
Sposób, w jaki Kongres ograniczył zmienność, polegał na dostosowaniu kwot na wysokich i niskich końcach zakresu płatności, co pozwoli redystrybuować wiele milionów dolarów Medicare. Począwszy od roku obrachunkowego 2001, nowa ustawa ustanawia korytarz płatniczy wokół krajowej średniej na mieszkańca. Szpitale z kwotami na osobę, które mieszczą się w przedziale od 70 procent do 140 procent średniej krajowej (skorygowanej o czynnik geograficzny odzwierciedlający lokalne różnice w kosztach), nie zostaną naruszone przez to postanowienie i będą nadal otrzymywać roczne płatności nauczania Medicare z rocznymi aktualizacjami inflacji tak jak w przeszłości. Szpitale z liczbą na osobę poniżej 70 procent średniej krajowej otrzymają płatności zwiększone do 70 procent ich wartości dostosowanej geograficznie. Około 250 szpitali otrzyma zwiększone płatności za naukę Medicare. Szpitale szkoleniowe z kwotami na jednego mieszkańca powyżej 140 procent średniej krajowej nie otrzymają aktualizacji płatności skorygowanej o inflację przez dwa lata, a następnie otrzymają niższą aktualizację płatności w kolejnych trzech latach. Około 90 szpitali na mieszkańca wynosi ponad 140 procent ich średniej krajowej dostosowanej geograficznie. Chociaż wiele szpitali z tej grupy znajduje się w Nowym Jorku, w Kalifornii i Teksasie jest ich znaczna liczba.
Wezwanie Dr Alama do przekazywania świadczeń pedagogicznych Medicare na rzecz dyrektorów programowych ma pewien urok, szczególnie dla mieszkańców, którzy płacą niewiele, ale uznają, że instytucje otrzymują znaczne kwoty za swoją pracę, która jest określana jako edukacja medyczna absolwenta. Takie podejście ograniczyłoby jednak zdolność szpitali do udzielania subsydiowania skrośnego różnych programów rezydencji i mogłoby utrwalać lenno, które stały się niektórymi działami, ze szkodą dla instytucji jako całości. Nie trzeba dodawać, że Stowarzyszenie Amerykańskich Koledży Medycznych i jego Rada Szpitali Nauczających zdecydowanie sprzeciwiają się kierowaniu wpłat na nauczanie bezpośrednio do dyrektorów programowych.
John K. Iglehart

[więcej w: indeks bispektralny, wstęga przyśrodkowa, neoplazja ]
[hasła pokrewne: badanie densytometryczne, badanie jelita grubego, badanie kariotypu ]